Verzenden en retourneren
VERZENDEN
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Juul & Julie doet er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Wanneer een artikel in stock is wordt het aangeboden op uw leveringsadres in 1 à 7 werkdagen. Als wij niet tijdig kunnen leveren, verwittigen wij je altijd voor het verstrijken van de voorziene leveringstermijn.
Verzenden per post (op eigen risico) kan het meer dan een week duren eer je bestelling bij je toekomt. In drukke periodes zoals de eindejaarsperiode of de solden is het mogelijk dat de levertermijnen iets langer zijn.
Er is iets mis met een artikel
Indien er een probleem is met jouw bestelling, contacteer dan binnen de 7 dagen na ontvangst onze klantenservice via info@juulenjulie.be met vermelding van jouw ordernummer en het probleem. Wij behandelen onze verzendingen met de grootste zorg, maar soms kan er al eens iets mislopen. Als je een product ontvangt dat niet overeenkomt met wat je besteld hebt, kan je dit terugsturen volgens de normale retourprocedure. Zodra wij het teruggestuurde product ontvangen in goeie staat storten wij het totaal betaalde bedrag (incl. verzendingskosten) terug of wij bezorgen je alsnog het juiste product, indien dit nog in voorraad is.
Er ontbreekt iets bij mijn bestelling
Contacteer binnen de 7 dagen na ontvangst onze klantenservice via info@juulenjulie.be met vermelding van jouw ordernummer, wij helpen u graag verder.
Hoe word ik op de hoogte gebracht van de levering van mijn bestelling?
Zodra je pakket klaar ligt om te verzenden, zal je een melding krijgen dat je pakje is afgerond en per post zal afgeleverd worden.
Hoe worden mijn aankopen geleverd?
De levering van je bestelling gebeurt via B-post.
Pakket niet ontvangen
Is de postkoerier al langs geweest wanneer je niet thuis was? Kijk nogmaals in jouw brievenbus voor een briefje van het koerierbedrijf. Zit er een feestdag of weekend tussen jouw bestelling en levering? Dan kan dit een dag langer duren. Indien de verwachte leveringstijd verstreken is , contacteer onze klantenservice via info@juulenjulie.be met vermelding van jouw ordernummer, wij helpen je graag verder. Verzenden per post (op eigen risico) kan het meer dan een week duren eer je bestelling bij je toekomt.
Verzendkosten
De verzending is volledig gratis per bestelling boven de €50 in België. Bij het terugzenden van een product liggen de gehele verzendingskosten bij de consument zelf. Bij een bestelling onder de €50 wordt een verzendkost van €4,95 aangerekend voor België en €8,50 voor Nederland. Het verzenden per post is op risico van de klant indien het pakket verloren raakt.
RETOURNEREN
Een artikel terugsturen
Ben je niet tevreden met jouw gekochte product, dan kan je:
• Terugsturen via Bpost ( voor eigen rekening )
Wanneer je een artikel wilt opsturen via Bpost dient het product binnen de 14 dagen terug gezonden te worden naar Juul & Julie, 's Herenlei 61/0201, 2550 Kontich en dit nadat er een mail is verstuurd naar info@juulenjulie.be om de retour aan te kondigen. Bij het terugsturen via post is de klant zelf volledig verantwoordelijk voor de verzendingskosten. De voorwaarden om een bestelling terug te sturen en het vermelde retouradres gelden enkel voor producten aangekocht in de webshop.
Bij het terugsturen van een product zal Juul & Julie binnen de 30 dagen het betaalde bedrag terugstorten. Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wilt kunnen terugsturen via post, mag je ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het goed wenst te behouden. Teruggestuurde goederen mogen gepast zijn, maar mogen niet gebruikt zijn. Als je de goederen terugstuurt, moet dit gebeuren samen met de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en in de originele staat, rekening houdend met onze instructies hieronder. Als de door ons geleverde goederen een beveiliging of verzegeling dragen en deze is beschadigd of verwijderd, nemen wij de goederen niet terug.
Zullen in geen geval teruggenomen worden:
• Gedragen artikelen
• Cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd
Wanneer wij jouw retour goed hebben ontvangen doen we al het mogelijke om het door jou betaalde bedrag zo snel mogelijk terug te storten. Het product dat je terugstuurt moet voldoen aan alle voorwaarden. (in nieuwe staat, originele verpakking, niet gedragen …) Enkel het werkelijk betaalde bedrag wordt terugbetaald. Hiervoor dien je jouw bankgegevens in te vullen via mail.